Kedves vásárlóim! Az áruház fejlesztés alatt, türelmüket köszönjük. Gubancos

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF / Vásárlási feltételek
(2024.04.01.)

 

A Gubancos webáruház (www.gubancos.hu) szolgáltatásait csak akkor vegye igénybe, ha jelen ÁSZF minden pontjával egyetért, és azokat magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Szerződő felek:

Szállító:                                   Millner István e.v.
            adószám:                     69706857-1-33
            nyilvántartási szám:     53568142
            székhely:                     2162 Őrbottyán, Szendrey .J. u.10.
            adózás típusa:              kisadózó
            telefonszám:                +36209553759
            elektronikus levélcím:   gubancosekszer@gmail.com
            levelezési cím:             6721 Szeged, Kálmány Lajos u. 11.,  1.em. 3. ajtó
            átvételi pont:               6721 Szeged, Kálmány Lajos u. 11.,  1.em. 3. ajtó

Vevő:                               A webáruház szolgáltatásait a honlapon keresztül igénybe vevő felhasználó vagy vásárló.

Szerződés létrejötte:         A webáruházban elküldött rendelést visszaigazoló elektronikus levél időpontja

A szerződés nyelve:          magyar

A szerződés kezelése:           A szerződés nem kerül iktatásra, utólag nem hozzáférhető és nem visszakereshető, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásbeli szerződésnek).

A Gubancos webáruház magatartási kódexnek nem veti alá magát.

A Gubancos webáruház kiskorúakkal nem köt szerződést. A Vevő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A Gubancos webáruházban a webáruházak többségében is alkalmazott gyakorlat és feltételek mellett az alábbiak szerint lehet vásárolni.

I.   A vásárlási folyamat összefoglalása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, esetleg fotóját. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával helyezheti a virtuális kosárba. A kosárba helyezett termékeket folyamatosan nyomon követheti. A vásárlást a „Kasszához!”, vagy a „Kosár áttekintése és fizetés” gomb megnyomásával zárhatja le. A vásárolt termékek végösszegét folyamatosan követheti, a szállítási költséget azonban csak a rendelés feladását követően láthatja, mivel a szállítási költség tömegfüggő. A rendelés feladásakor ellenőrizheti a rendelt termékek helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket – a „Tovább” gombra kattintás előtt igény szerint, szabadon módosíthat, javíthat is. A termékek jóváhagyása és a szállítási mód kiválasztása után jelenik meg a teljes (a szállítási költséget is tartalmazó) fizetendő összeg. A rendelés kiszállítási címét a „Tovább” gomb megnyomása után kell megadnia, majd ezt követően jut a fizetési felületre.

Visszaigazolt rendelés vagy teljesített fizetés esetén a szerződés létrejött, a Szállítót teljesítési, a Vevőt fizetési kötelezettség terheli.

II.   A megrendelés folyamata a következő lépésekből áll:

1  Kosár összeállítása,

2  Regisztráció,

3  Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám),

4  Rendelés összesítésének ellenőrzése,

5  Szállítási mód kiválasztása,

6  Szállítási és számlázási cím megadása,

7  Rendelés véglegesítése (a módosítás és írásbeli megjegyzés hozzáfűzésének lehetőségével),

8  Fizetési mód kiválasztása,

9  A „Megrendelés” gomb megnyomásával a rendelés leadása,

(10. A webáruház opcionálisan, a kiválasztott fizetési módtól függően átirányítja a vásárlót az online fizetési oldalra, aki majd a tranzakciót követően visszakerül a webáruházi oldalra. )

Részletes tájékoztató:

1 . lépés:  Kosár összeállítása

A kiválasztott termékek oldalán állítsa be a kívánt darabszámot, majd helyezze a kosárba. A kosár adatai a jobb oldalon folyamatosan követhetők.

Amennyiben a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, árát megfelelőnek tartja, az ÁFA-s végösszeget ellenőrizte, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor vagy a „Kosár áttekintése és fizetés”, vagy a "Kasszához!" gombra kell kattintania.

2 . lépés:  Regisztráció a név, az e-mail-cím, és a telefonszám megadásával

3 . lépés:  Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám)

A rendelés leadásakor a kért adatok megadása után a rendszer ellenőrzi az esetleges korábbi regisztrációt. Már regisztrált vásárlóként után a korábbi adatok betöltődnek, új vásárlóként pedig meg kell adnia a regisztrációs adatokat.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor kérjük, adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak egyszerűen be kell jelentkeznie.

4 . lépés:  Rendelés összesítésének ellenőrzése

A rendszer megjeleníti a rendelt termékeket, feltüntetve mennyiségeket és az árakat.

5 . lépés:  Szállítási mód kiválasztása

A rendelési lista alatti részben válassza ki a kívánt szállítási módot, aminek a költsége a kiválasztás után hozzáadódik a fizetendő összeghez.

A Gubancos webáruházban jelenleg az alábbi szállítási módok közül lehet választani (a sorrend a javasolt prioritási sorrend is):

  • személyes átvétel a Gubancos webáruház átvételi pontján
  • Postai levélküldemény
  • Foxpost csomagautomata
  • Postai postapont vagy csomagautomata

Készleten lévő termékek esetén a megrendelt termékeket a rendelést követő munkanapra összekészítjük. Külön telefonos értesítést nem küldünk erről, tehát a rendelés az annak leadásáról kapott e-mail értesítést követő naptól kezdve automatikusan személyesen átvehető.

A Gubancos webáruház által a vásárlók által biztosított személyes átvételi pont címe:

            Millner Istvánné
            6721 Szeged, Kálmány Lajos u. 11.  1/3.

A személyes átvételnél csak az előzetesen megrendelt termékek átvételére van lehetőség. A helyszínen áruház nem üzemel.

6 . lépés:  Számlázási, szállítási cím megadása

Ennél a lépésnél a számlázási és szállítási címek adatait kell megadnia. A rendszer felkínálja a korábban már elmentett címeket, de lehetősége van új cím felvitelére is.

Szállítási díjaink csak Magyarország területére érvényesek!

7 . lépés:  A fizetési mód kiválasztása

A Gubancos webáruházban jelenleg az alábbi fizetési módokat alkalmazzuk:

  • személyes átvétel esetén készpénzes fizetés és bankkártya elfogadás
  • banki átutalás

Személyes átvétel esetén a megrendelt termékek ellenértékét készpénzfizetéssel vagy bankkártyával lehet a webáruház átvételi pontján rendezni.

Banki átutalás esetén a kiválasztott termékek ellenértékét a Vevő számla ellenében előre fizetéssel teljesíti, a küldemény ezután kerül postázásra.

A számla kiegyenlítéséhez ill. a banki átutaláshoz szükséges adatok:

            Kedvezményezett bankja:                OTP Bank NyRt.
            Kedvezményezett neve:                   Millner István
            Kedvezményezett számlaszáma:      11773157-05204618
            Közlemény:                                    email-ben kapott rendelésszám  +  vásárló neve

A webáruház jelenlegi fizetési módjait áttekintve és mérlegelve a vásárlónak el kell döntenie, hogy melyiket választja, s az ennek megfelelő gombra kell rákattintania.

8 . lépés:  Rendelés véglegesítése és írásbeli megjegyzés hozzáfűzése

Itt van lehetősége a megrendeléshez megjegyzést fűzni, majd a „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a rendelést véglegesíteni és leadni.

9 . lépés:  Fizetés

A megrendelés ellenértékéről elektronikus levélben tájékoztatjuk a Vevőt, aki az összeget az alábbi módokon egyenlítheti ki:

- készpénz (átvételkor)

- előre utalás (kiszállítást megelőzően)

III.   A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

IV.   A rendelés visszaigazolása

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Személyes átvétel esetén kérjük, levélben vagy telefonon egyeztesse az átvétel időpontját (+36-20-4333169)

V.   Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem foglalják magukba a szállítási költséget.

A szállítási költség a rendelt termékek súlyától és fajtájától függően változik, ami a rendelési folyamat végén adódik hozzá a fizetendő összeghez. A feltüntetett díjtételek csak belföldi szállítás esetén érvényesek!

A termékek lakcímre szállításához csak a postai levélküldemény választható (elsőbbségi, ajánlott, buborékborítékos csomagolás), míg csomagautomatában történő átvétel esetén választható a Foxpost csomagautomata, a postai csomagautomata vagy posta pont.

 

Postai szállítási díjtételek:

Ékszerek szállítási díjai, postai ajánlott levélküldeményként:

 

súly kategória    díjszabás   csomagolás    teljes díj
    0 -     49 gr      890,- Ft       110,- Ft    1.000,- Ft
  50 -   499 gr   1.350,- Ft       110,- Ft    1.460,- Ft
500 - 2000 gr   2.760,- Ft       110,- Ft    2.870,- Ft

 

 

Ékszerek szállítási díjai, postai ajánlott és elsőbbségi levélküldeményként:

 

súly kategória    díjszabás   csomagolás    teljes díj
    0 -     49 gr      990,- Ft      110,- Ft    1.100,- Ft
  50 -   499 gr   1.605,- Ft      110,- Ft    1.715,- Ft
500 - 2000 gr   3.385,- Ft      110,- Ft    3.495,- Ft

 

Egyéb termékek csomagküldeményként történő kézbesített postai szállítási díjai:

 súly kategória

  díjszabás  

  csomagolás

    teljes díj

  0 - 10 kg   1.990,- Ft      250,- Ft    2.240,- Ft

 

Egyéb termékek csomagküldeményként postai csomagautomatába/postapontra történő szállítási díjai:

  súly kategória
  díjszabás  

  csomagolás

    teljes díj

        0 - 5 kg      990,- Ft       250,- Ft    1.240,- Ft

 

Postai csomagautomatába vagy posta pontra történő szállítás választása esetén felhívom a figyelmet arra, hogy a küldemények feladása hetente 1 alkalommal történik.

 

Foxpost szállítási díjtételek:

Foxpost csomagautomatába történő szállítás díjai:

  súly kategória    díjszabás   csomagolás    teljes díj
     0 - 1999 gr
     1.142,- Ft     250,- Ft

   1.392,- Ft

 

20.000,- Ft fölötti rendelési összeg esetén a kiszállítás térítésmentes (ingyenes).

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

VI.   A szállítástól való elállás

Amennyiben webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru(k) nem áll(nak) a rendelkezésére, akkor erről a Vevőt a lehető legrövidebb időn belül a megadott elérhetőségén tájékoztatja.

VII.   A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában (tisztán) vesszük vissza. A termékek visszaküldésének postai címe:

            név:       Millner István
            cím:       6721 Szeged, Kálmány Lajos u. 11.   1.em. 3. ajtó

VIII.   Elállási jog / visszaszolgáltatás

A megrendelő a szerződéstől indokolás nélkül elállhat (45/2014 (II.26) Korm. rendelet). Az elállási jog attól a naptól számított 14. nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vevő elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton a Szállító email címére.

Nyilatkozat-minta:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Rendelés száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

Kelt: …………………

Vevő a terméket az elállás közlését követő 14 naptári napon belül köteles a Szállító részére visszajuttatni. Webáruházunk ebben az esetben (elállás) köteles a megrendelő által kifizetett összeget a visszavételt követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítést mindaddig visszatartható, amíg a termék vissza nem érkezik, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Szállító azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

IX.   Jótállás, garancia

A – 10.000,- Ft egyedi értékhatár alatt – nincs kötelező garancia (151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet.)

Felhívjuk Vevőink figyelmét a honlapon közzétett kezelési tájékoztatóra!

X.   Tulajdtermékekre onjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

XI.   Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a Gubancos webáruház azonnal értesítést küld a megrendelés leadásakor Vevő részére a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Szállító és a Vevő között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Szállító illetékes munkatársa felé.

A Szállító a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vevőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vevő e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetősége a rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (gubancosekszer@gmail.com).

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén állunk Vevőink rendelkezésére a megadott elérhetőségeken. 

Abban az esetben, ha

  • a fenti leírásban szereplő információk áttanulmányozása után is hiányérzete támad,
  • vagy valamelyik rész nem elég világos, kellően részletező,
  • vagy, ha a vásárlási folyamat bármelyik lépésénél elakadna, vagy elbizonytalanodna,

kérjük, hívja +36-20-4333169 telefonszámot, vagy írjon rövid e-mailt a gubancosekszer@gmail.com címre, s készséggel segítünk.

XII.   Adatkezelés

A webáruház adatkezelésére vonatkozó tájékoztató külön dokumentumban érhető el a webáruház felületén.

XIII.   A panaszkezelés rendje

Webáruházunknak törekszik arra, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, a megrendelő teljes megelégedettségére teljesítse. Amennyiben a vevőnek mégis valamilyen panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Szállító e-mail címén, vagy levél útján is közölheti.

Webáruházunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruházunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát eljuttatja a vevőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruházunk a panaszról „Panaszfelvételi jegyzőkönyvet”vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vevőnek.

Az írásbeli panaszt a webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Amennyiben a panasz a fent ismertetett módon nem kerül rendezésre Vevő az alábbi lehetőségekkel élhet:

a ) Vevő a panaszával a Kormányhivatalok Fogyasztóvédelmi (Fő)Osztályához fordulhat:

Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Telefonszám: +36 62 680-530

E-mail: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu

b ) Vevő békéltető testületi eljárást kezdeményezhet:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 702-8403
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

c ) Online vitarendezési platformon indíthat ügyet:

Amennyiben Ön panaszt kíván tenni - anélkül, hogy bírósághoz fordulna - egy, az interneten vásárolt termékkel kapcsolatosan, akkor javasoljuk, hogy vegye igénybe az online vitarendezés eszközét.

A portálon a vevő és a webáruház, amellyel szemben panasszal kíván élni, közösen választhatják ki a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform elérhetősége a következő:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU